Makeup Revolution Ultra Pro Glow highlighter paletta

Sziasztok!

Ma a Makeup Revolution Ultra Pro Glow highlighter palettáját hoztam el nektek.
Nemtudom ti hogy vagytok vele, de nekem mindig vannak időszakaim, mikor csak egy bizonyos sminktermékre vagyok rászállva. Nos, most ez a highlighter mánia ütött ki rajtam és megszállottan nézegetem és vásárlom a highlightereket. Azthiszem mostmár ezzel a 8 színből álló palettával feltankoltam és le is állhatok 😀


Na de beszéljünk kicsit erről a csodáról.
Maga a paletta egy matt fekete papírdobozban érkezik, ami a közepén kivágott és látható a paletta. A paletta csomagolás elég kis masszív műanyag, mondhatnánk azt is hogy táskabarát, bár nemhinném hogy bárki magával vinne egy ekkora highligter palettát, nem éppen helytakarékos. Nyolc mondhatni természetes színből áll, kivétel a rózsaszín és a bronzosabb, aranyosabb árnyalat köztük.


A színeknek nincsenek külön elnevezéseik, amit kicsit sajnálok, mert én odavagyok ezekért a fantázianevekért amiket a sminktermékek kapnak 😀



Por állagú termékről van szó, ami egyáltalán nem porzik és már majdnem hogy krémszerű kicsit, ha hozzáérünk.
Szuper pigmentáltak és eszméletlen ragyogással rendelkeznek, mikor először tükörhöz ültem és felvittem az egyik színt, csak annyit tudtam mondani hogy AZTAHÉTSZENTÉSGIT!! Ezt öcsém még sötétben is észre lehet majd venni, mennyire tündöklök! Egyedül ezt a rózsaszínes árnyalatot mondanám kakukktojásnak, pigmentáltságban nem az igazi, teljesen eltér a többitől, kevésbé pigmentált, sokkal keményebb, nincs meg az a lágy krémszerű puha érzése mint a többi társának. Amit igazából nem is bánok, nemhiszem hogy sokat fogom használni, mert valahogy nekem ez túl erős rózsaszín, ugyanúgy mint az utolsó arany színű, szerintem ezek túl erős szinek highlighternek. A rózsaszínt inkább a pirosító feldobására tudnám elképzelni, míg az aranyat a bronzosítónk felturbózására.

A swatchokon különböző fényviszonyokban próbáltam szemléltetni szépségüket, bár az arcunkra felvive teljsen mást mutatnak. Egyszerűen lélegzetelállítóak.




Amit kiemelnék még ezzel a palettával kapcsolatban, hogy nekem az első sor utolsó két szine és a második sor harmadik szine (na most itt pont jól jönnének azok a fránya fantázianevek :DD) elég hasonló árnyalatok. Igaz eltérnek ha jól megnézzük őket, de mivel egy 8 színből álló palettáról van szó, és megtalálható benne egy rózsaszín és egy bronzosabb szín is, ami teljesen eltér a többiről, én eltudtam volna képzelni melléjük egy teljesen ezüstöt és egy kissé lilásabb árnyalatot is. Igaz, ez az én véleményem, lehet a gyártók pont erre a természetes vonalra törekedtek és ez csak az én vágyam hogy megtaláljak mindent egy palettában.

Ezt leszámítva több “hibát” nem is tudnék mondani vele kapcsolatban, teljesen megvagyok elégedve vele, megérte a 4990 ft-os árát. Ti is megvásárolhatjátok ezt a csodát a Pinkpanda oldaláról!

Leave a Reply

