I Heart Makeup Bronze and Glow duo paletta

Sziasztok!

Ma az I Heart Makeup Bronze and Glow duo bronzosító és highlighter palettájával érkeztem. Oké, oké, tudom hogy ez megint egy highlighter és ezután már leállok tényleg! 😀

Az I Heart Makeup márka a Makeup Revolution leányvállalata, érdemes szétnézni a termékeik közt mert igazán szuper dolgokra lehet bukkanni szuper árakon! Mint rengeteg dolgot, ezt is a Pinkpanda oldaláról rendeltem. Akciósan dobta fel kb 1850 ft-os áron. Gondolkodtam hogy kell ez nekem? Valóban szükségem van erre? IGEN. 😀 Bár, mindig ezt mondjuk. De gondoltam szuper kis táskabarát, neszeszerbe bedobható és legalább együtt van a két termék, számomra igazán praktikus.


Először nem is láttam a csomagolását, csak a két színt, de mikor megláttam milyen, hát én azthittem elolvadok tőle, mint a csomagolás 😀 Most mondjátok meg! Hát nem ez a legédesebb paletta amit valaha láttatok??? Szerintem észveszejtően aranyos, én ettől mégjobban beleszerettem és imádom is kézbe venni!


Na de hogy ne csak a külcsíny vegye el az eszünket, nézzük mit rejt a belbecs!

A csomagolás masszív, kemény műanyag, simán bedobható a táskába, kis méretéből adódóan sokszor is viszem magammal. A full size tükör pedig plusz pont érte, sokszor sminkeltem már ki benne magam mikor máshol voltam és minimális sminktermék volt nálam.

Megmondom őszintén, nem értem a felosztását. A bronzosító kisebb részre lett osztva, mint a highlighter. Szerintem pont fordítva kellett volna lennie, mert bronzosítóból idézőjelben mégiscsak “többet” használunk sminkeléskor mint highlightert. Vagy akkor legalább lett volna a kettő ugyanakkora részre osztva. Na mindegy, csak nekem ez így fura. JA ÉS CSOKI ILLATA VAN… azthittem agyam eldobom 😀 imádom


A bronzosító színe nem éppen hideg árnyalat, de nem is meleg, valahogy a kettő közt van eltalálva, ideális világos bőrűek számára is és nem lesz narancssárga hatása a bőrön.
A highlighter egy szép természetes árnyalat, amolyan púder színű, abszolút visszafogott és kiváló a hétköznapokra. Édesanyám is megkérdezte már hogy mi fénylik olyan szépen a kis pofimon 😀




Összefoglalva, nekem teljesen megérte az 1850 ft-os akciós árát. 5 pontból 5 neki. Nemtudnék semmi negatívat mondani vele kapcsolatban. Egyébként az eredeti ára 2990 ft, és így hogy már ismerem a terméket, simán megvenném azon az áron is, mert teljesen megéri.

Leave a Reply

