Lovely Highlighterek – új kedvenc fillérekért?

Sziasztok!
Egy osztálytársnőmön egyik nap azt vettem észre, hogy valami eszméletlen gyönyörűen ragyognak az arcsontjai! Muszáj voltam megkérdezni, milyen highlighter van az arcán, és mikor mondta, nem hittem a fülemnek.

Felső kategóriás highlighter fillérekért? IGEN! Kezdjük azzal, hogy ha highlighterről van szó, nekem nagyon nem mindegy, mi van rajtam. Nekem sokkal jobban tetszenek a ragyogó, fénylő highlighterek, mint a csillámosak. Az egyik, amivel szemeztem az Anastasia Beverly Hills Glow Kit palettái, ami igencsak 40 dollár és látatlanban nemszivesen adnék ki 12000 ft-ot egy sminktermékért úgy, hogy ki sem tudom próbálni, melyik paletta színei passzolnak leginkább a bőrtónusomhoz, hozzám. A másik termék a Sleek Solstice highlighter palettája, ami a 4-5 ezer ft-os árával már sokkal kedvezzőbb és amiről szintén ódákat zengnek a blogok és Youtube csatornák, csakhogy minden webshopon hiánycikk, így sajnos nem tudom beszerezni. Nagy elkeseredettségemben jártam végig a drogériás polcok termékeit, de sehol sem találtam olyat, ami szerelem lett volna. Na de nézzük is, mi vette el teljesen az eszemet.

Alapjáraton nem túlzottan vagyok oda az Essence, Miss Sporty és Lovely márkák termékeiért, én kicsig “gagyinak” tartom őket, és mégiscsak egy alsókategóriás márkának mondhatjuk őket, bár akadnak jó termékeik, vannak is amiket használok tőlük, de nem túlzottan vonzza oda a tekintemet az állványaik.

Na de nézzük, mit tudnak a LOVELY highlighterei.


A csomagolása elég gagyi, műanyag, nekem nem túlzottan tetszik ez a csavaros kupak, szerintem sokkal praktikusabb lenne egy felpattinthatós tető. Valamiért én nem tudok kibékülni ezekkel a csavaros kupakos megoldásokkal, kéne még egy harmadik kéz hozzájuk 😀 Na de azért megbarátkozom majd vele, hiszen a belbecs kárpótol a silány csomagolásáért!


Két árnyalatban érhető el, a Silver és a Gold. Gyönyörű szaténfényű mindkettő, egyáltalán nem csillámos, pont olyan amilyennek egy ragyogó highlighternek lennie kell! Egyáltalán nem porzik, nekem kicsit mintha inkább krémes állaga is lenne, szépen felvihető és építhető. Mikor kipróbáltam, nemhittem a szememnek, mennyire csodás. És mindössze 850 ft-ért!



Én úgy vettem észre, mintha az arany egy icipicit pigmentáltabb lenne mint az ezüst, bár ez lehet hogy csak a színe miatt van, hogy az arany kicsit erősebb szín. Az ezüstöt pedig nem mondanám kifejezetten ezüstnek, inkább egy kicsit pezsgősebb árnyalaton mozog, aminek én jobban örülök mintha teljesen ezüst lenne.
Nemvolt kérdés, hogy elhozom mindkettőt. Ennyi pénzért szinte semmit sem kapunk, nemhogy egy gyönyörű highlightert! Szerintem must have darab mindenkinek, simán felveszi a harcot egy high-end kategóriás termékkel. Szerezzétek be amint van rá lehetőségetek, teljesen megéri a pénzt! Elérhető minden drogériában a Lovely állványokon.

Leave a Reply

