Morphe 35P paletta dupe teszt

Sziasztok!

Igen, igen, lehet már kicsit betegessé vált ezek a hamisítvány smink rendelések, dehát annyira jók hogy na. 😀 A mai posztban a Morphe 36P csodaszép lilás színekből álló palettáját fogom bemutatni nektek 🙂 Az Aliexpressről rendeltem, kb 10 dollárért, ami ennyi színért konkrétan ajándék! Mindenki a 36O-ért van oda, ami natúr színekből áll, de már van annyi natúr palettám, nemhiszem hogy szükségem lenne még egyre, lilás viszont nincs és már olyan rég szerettem volna egy olyat amiben csak lilák vannak, vagy több lila hogy jobban kitudjak bontakozni és válogatni a színek közt 😀

A csomagolás: egy matt fekete dobozban jött a Morphe logóval, de azt már kidobtam, így nemtudom megmutatni. Maga a paletta ugyanez, matt fekete borítás, közepén a Morphe felirat. Én egy kicsit gagyinak érzem ezt a műanyag csomagolást, kinyitva a palettát pedig amiben vannak maga a színek, kicsit el is áll, mozog, nem túl strapabíró. Spóroltak a csomagoláson, egy kicsit azért odatehették volna magukat a kicsi kínaiak, de én még így sem panaszkodom mert a színek érdekelnek igazán belőle 😀 Ekkora palettát meg általában nem hurcibálok magammal sehova, itt a szekrényben meg nemhiszem hogy csak úgy magától szétfog esni 😀

A színek: elkell mondanom, hogy amikor kinyitottam a palettát, azthittem dobok egy hátast. Nagyon rég nézegettem már ezt a palettát magamnak, megakartam rendelni az eredetit is, de úgydöntöttem adok egy esélyt ennek az alis verziónak, és aztahétszentségit neki… gyönyörű!! egyszerűen csodálatos! A paletta egyik fele natúr színekből áll, a másik pedig lila és annyira szépen kombinálható színek vannak benne hogy hihetetlen! A színek tetején volt egy átlátszó fólia, amin nemvoltak fantázia nevek, kicsit csodálkoztam is rajta és hiányoltam mert én valamiért csípem ezeket az elnevezéseket 😀 Mostanában odáig és vissza vagyok a lila árnyalatokért, előszeretettel sminkelek vele és úgygondolom hogy jól is áll. Na, nem nagyképűségből 😀 Mint minden palettában, ebben is megvannak a gyenge színek és az erős darabok, de a swatchokon úgyis látni fogtok mindent.

Természetes fényben: HÁÁÁT NEM GYÖNYÖRŰŰŰ???!!

termfeny

Vakuval:vakus

SWATCHok: alap nélkül készültek, szépen soronként csináltam, hogy áltláható legyen és rendezett. Az első képen a swatchok természetes fényben készültek, a második pedig szintén vakus verzió.

  1. sor: szépséges natúr színek, az első két szín nem túl pigmentált, elég gyengusz.

1sor

2. sor: itt az első és az utolsó szín az, ami gyenge, építésre szorul majd, de vannak még hasonló árnyalatok, szóval annyira nem vág földhöz a dolog 😀2sor

3. sor: itt is szintén az első két szín amibe nem szorult túl sok pigment, meg talán a 3. ami picit halványabb. Azért az első két színért kár, mert olyan szép világos üde lilák.3sor

4. sor: taláááán itt az első az amit építgetni kell majd, és a 3. ami még halovány, a feketén pedig minősíthetetlen 4sor

5. sor: 2. szín, amit sajnálok is hogy pigmenthiánnyal küzd, elkellett volna egy jó matt lila.5sor

6. sor: na hát a 4. színre szerintem nincsenek szavak 😀 nemtudom mit tettek bele, vagy inkább mit nem, majdnem dobtam egy hátast mikor megláttam milyen gyenge. szerintem ilyen gyenge szemhéjpúderrel még nem találkoztam 😀6sor

7. sor: jajj, hát az één személyes kedvencem az első szín. kinyitva a palettát is rögtön ez a szín szúrt szemet, szóval ha sminkelésre kerül a sor, biztos ez lesz az első szín amit ki fogok próbálni! 🙂7sor

Összességében: adjunk egy erős 8ast 10 pontból. Levonom a csomagolásért és a pár gyenge színért, de szerintem nem volt ez rossz vétek. Biztosan szeretettel fogom elővenni és sminkelni belőle 🙂 Tervezem megvenni az eredetit is, aztán lehetne egy összehasonlító poszt. Ti mit szóltok hozzá? Volt már dolgotok Morphe palettákkal?

Leave a Reply

