La Roche-Posay Effeclar duo+ vélemény

Sziasztok!

A La Roche-Posay Effeclar Duo+ termék egy hidratáló krém kombinált, pattanásos, aknés bőrre. 40 ml-t tartalmaz. Nekem a bőrgyógyászom ajánlotta, és én is sok jót olvastam róla.
Én egy aknés kezelés után vagyok, szóval nekem már nincsenek csúnya, gennyes pattanásaim és aknéim, én az utánuk maradt foltokkal küzdök.
Ez egy nagyon könnyű, üde krém-gél textúrájú hidratáló krém, ami szuper gyorsan felszívódik, szinte azonnal ahogy a bőrre kerül. Parabén mentes. Felkenés után abszolút nincs az a krémes hatás a bőrünkön, amit én speciel ki nem állhatok. Nincs szükség rá hogy a bőrbe dörzsöljük, ami növelheti a gyulladások elterjedését. Nekem egy picit ilyen vizes hatása van a bőrömön, és valamiért felkenés után nekem a homlokomat csípi picit, de ettől eltekintve teljesen komfortos érzetet nyújt a bőrömön és nem is kell belőle sokat felvinni. Én általában reggel és este használom, de sajnos van hogy kimarad valamelyik egy nap, mert elfelejtem a reggeli kapkodásban. Kiváló sminkalapnak is.

“ProceradTM szabadalmaztatott, aktív hatóanyagot tartalmaz, amely meggátolja az akné utáni piros és barna foltok kialakulását, amelyek gyakran a gyulladásos akné eredményei, mind a 6 fototípusnál. Ennek az aktív hatóanyagnak köszönhetően az akné utáni foltok elleni hatás már az arcbőr mélyén, kialakulásuk előtt, a melanogenézis stádiumban megtörténik. A ProcedTM ráadásul küzd a foltok kialakulása és felszínre jutása ellen, tehát a gyulladás utáni hiperpigmentáció ellen.”

Az én véleményem:
Egy pár hetes használat után kijelenthetem, hogy én nagyon szeretem használni, hidratáltnak érzem a bőröm tőle, és azt kell mondjam hogy használ is. Valóban halványabbak lettek tőle a foltjaim és kevésbé piros is az arcbőröm. Nekem különösen a két arcfelemen egy-egy nagy piros terület éktelenkedik, benne több apróbb piros és barba foltokkal a pattanások és hegek után. Nemcsak én, hanem mások is észrevették a változást, hogy már nem olyan piros az arcom, és halványabbak a foltjaim. Nekem nem okozott pattanásokat sem, ami nagyon fontos szempont problémás bőrűeknél. Őszintén nekem ez hatalmasat dob az önbizalmamon, mert hiába hogy már nincsenek csúnya aknéim, az utánuk maradt foltok és pöttyök legalább ugyanannyira zavaróak. Persze ez a termék is, úgy mint semmi más sem hat egyből, megkell várni míg kifejti a hatását, és ez is egyénenként változó hogy kinek használ és kinek nem. Nekem egyelőre jó, aztán a későbbiekben meglátjuk mennyire teszi a dolgát!

Én gyógyszertárban szereztem be, kb 4700 ft-ért. Tervezek mást is kipróbàlni ebből a termékcsaládból. Nagyon szemezek az arclemosójával és az Effeclar H hidratálókrémmel is. Nektek van tapasztalatotok ezzel a termékkel vagy esetleg mással az Effeclar termékcsaládból?

Leave a Reply

