Anastasia Beverly Hills Moonchild Glow Kit Highlighter paletta DUPE

Sziasztok!

Youtubeon láttam egy Aliexpresses haul videót, amiben az Anastasia Beverly Hills Moonchild Glow Kit highlighter paletta másolatát mutatta be egy csaj, ami megszólalásig hasonlított az eredetire. Szuper pigmentált volt, gyönyörű, egyszerűen ragyogott! Mondanom sem kell, hogy azonnal elvarázsolt és bátorkodtam én is rendelni egyet, amit gyermeki izgalommal vártam, hogy megérkezzen. De sajnos csalódnom kellett. Össze fogom hasonlítani az enyémet egy másik másolattal, hogy lássátok is, miről beszélek.

Lássuk, mi érkezett: mikor kibontottam és megláttam a csomagolást, úgy örültem mint majom a farkának. A csomagolás olyan szép, letisztult, kis egyszerű, ügyes, jó kézben tartani. Csodaszép hologrammos az egész, a felirat is, szinte elvarázsol, olyan luxus feelingje van az egésznek. Egy papírdobozból kell kihúzni a palettát, ami ugyan úgy néz ki mint maga a paletta. A paletta mágneszárral működik, nagyon kis praktikus.


Aztán amikor kinyitottam, akkor jött a csalódás. 😦 A színek nem olyanok voltak, mint amiket láttam videókat és képeket a többiek másolatáról.

Az első szembetűnő különbség a Star színnél észlelhető, ami nekem nem ezüstös mint a többieké, hanem ilyen sötétszürkés, barnás színnek mondható. A másik nagy különbség pedig a Blue Moon, aminek pedig egy halvány lilának kellene lennie, ehelyett az enyém egy sötét grafitszürke. Mégis ki használna ilyet highlighterként?!

Vakuval: talán így jobban látni a színeket, természetes fénynél most valahogy nem jöttek ki.


Természetes fénynél:



Egy másik másolat: jól látni a különbséget, nagyon szembetűnőek.


Hát akkor lássuk az én palettám swatchait: egyszerűen borzasztó 😦 semmi pigmentáltság, semmi ragyogás, még egy gyenge szemhéjpúder is többet tud adni magából.


Egy másik másolat swatchai: UGYE?! ez ragyogy, csillog, csudiszép! Az enyém ehez képest lepkefing.


Hihetetlenül csalódott vagyok 😦 olyan 5 dollárt fizettem érte, amit most kidobtam az ablakon, mert ez a paletta használhatatlan. És nem azért az 5dollárért, mert a csalódottságom jobban zavar, mint az az 5 dolcsi. De én úgy vártam már. 😦 Nemtudom, hogy rendeljek-e mégegyet máshonnan, lehet ezután inkább megveszem a Sleek Solstice highlighter palettáját, azzal szemezek már mióta. Nektek van bármelyikkel tapasztalatotok? Írjátok meg! 🙂

Leave a Reply

