Kat von D Everlasting Liquid Lipstick DUPE

Sziasztok!Mai posztomban a Kat von D folyékony rúzsoknak a másolatáról lesz szó amit az Aliexpressről rendeltem. Darabja 1.32 dollár volt, ami kb 400 ft.

Gyönyörű matt fekete dobozban érkezik, rózsamintákkal, a ráírt szöveg pedig metálezüst. Elegáns és egyben darkos az egész stílusa, engem teljesen lenyűgöz. 🙂

3 színben rendeltem: Double Dare, Lolita és Bow n Arrow. Ebben a sorrendben is fogom nektek bemutatni a swatchokon.



A rúzsok pigmentáltsága valami eszméletlen! Szuper az állaguk, intenzívek a színek, egyszerűen ahhh. Az applikátorral egyszerű felvinni a rúzst, szépen terül a szájon. Nem szárad olyan hipergyorsan, szóval nem kell kapkodni a felvitelével, és csodaszép mattra szárad, homogén, nem lesz csomós vagy darabos. Nem ragad, nem fog, nem repedezik be.



Próbáltam természetes fénynél fotózni hogy a valósagot tükrözze, de a kézfejemen is látni hogy nem mindig sikerült ugyanabban a fényben elkapni a színeket. Nekem a 2. a kedvencem, a Lolita, a Double Dare-ben pedig egy picit csalódtam, képen nem ilyennek tűnt, hanem természetesebbnek. Szerintem rajtam ez a pirosas narancsos szín nem igazán áll jól.

A három közül a Double Dare-t a legtartósabb és a Lolita jött le a leghamarabb a kezemről. Felvitel előtt nem árt aláhidratálni, hogy szép legyen a végeredményünk. Meghát, nincs is csúnyább cserepes ajkakon a matt rúzsnál.

Az applikátor pont elegendő mennyiséget vesz fel, szépen és precízen lehet vele dolgozni.


Hogy őszinte legyek, nincs viszonyítási alapom az eredetihez és más mattra száradó folyékony rúzsokhoz sem, de én le vagyok nyűgözve. Már bánom, hogy nem rendeltem más színekben, mert a termék már sajnos nem elérhető az oldalon, de majd máskor! 🙂

Leave a Reply

