Makeup Revolution Flawless Matte paletta

Sziasztok!

Ma elhoztam nektek a Makeup Revolution Flawless Matte 32 színből álló palettáját, ami mint a nevéből kiderül, csak matt színeket tartalmaz. Én a Pinkpanda oldaláról rendeltem, 4090 ft-ért, ami teljesen megéri 32 színért.

Csomagolás:
A paletta doboza bronz színű, teljesen matt, a tetején a Flawless Matte felirat dombornyomott, hátán pedig megtalálhatóak a “színek” nagyjából, ami nagyon nem a valóság mutatja, de szerintem tök jól néz ki ettől függetlenül.
A paletta maga gyönyörű fekete és fényes, a szöveg rajta pedig arany, ami eléggé kopik róla sajnos. A paletta felületén eléggé meglátszódnak az ujjlenyomatok és könnyen is karcolódik sajnos, dehát ha használjuk akkor mégis mit várunk? 😀
Én elég kis masszívnak mondanám, jól zár, simán bedobom a táskámba (persze csak dobozostul :D) de egyáltalán nem panaszkodhatunk rá.



Nézzük, mi rejt a paletta:

  • Ha kinyitjuk, máris egy hatalmas tükörrel találjuk szemben magunkat, ami a paletta szélétől a széléig tart, ami szerintem iszonyú jó pont!
  • A színek tetejére kapunk egy átlátszó kis lapot, amin a színek fantázianevei vannak elhelyezve és ezzel megóvjuk a benne lévő tükört hogy ne piszkolódjon össze. Én szeretem ezt a kis lapot benne tartani, de elég idegesítő mikor összevissza csúszkál benne meg kicsúszik a palettából.
  • A palettában 32 teljesen matt, nude szín lakik. Az utolsó sorban találhatunk picit kékes-szürkés színeket, de a nagy része barnás, barackos árnyalatok.
  • Jól pigmentáltak, még a világos színek is, és lehet csak én látom így, de mintha világosabbnak tűnnének a palettában a színek, mint amikor hozzáérünk, vagy a szemünkre felvisszük.
  • Picit porzanak, de nem vészes, nem potyog le felvitel közben a szemünk alá.

A színek:

Az első 4×4-es rész:


A második 4×4-es rész:

SWATCHOK: haladjunk soronként. Alap nélkül készültek, természetes fénynél.
Első sor:
sw1

Második sor:sw2

Harmadik sor:sw3

Negyedik sor:sw4

Őszintén meg kell mondanom, hogy én jobbra számítottam. Nem a paletta minőségével van a baj, hanem nekem a színekkel. Én azthittem a színek sokkal változatosabbak lesznek, de nekem nagyon egyformák és egyhangúak, sok benne a nagyon hasonló árnyalat. Én nagyon hiányolom belőle a sötétebb színeket. Ez egy tökéletes paletta azok számára, akik nem szeretnek túl erősen sminkelni és a természetes színeket kedvelik. Régóta szerettem volna egy sok színből álló matt palettát, mert a matt színeket kicsit jobban szeretem mint a fényeseket, csillámosakat, és előszeretettel sminkelek is sötét, matt színekből, de ez sajnos nem az én palettám, még keresgélnem kell.


Nektek van olyan matt palettátok, amivel szívesen sminkeltek? Várom az ötleteket! 🙂

Leave a Reply

