Kat Von D Shade Light kontúr paletta DUPE

Sziasztok!

Végre, valahára megérkezett hozzám az Aliexpressről rendelt Kat Von D Shade Light kontúrpalettám, amit kiemelnék, hogy egy high-end kategóriás sminktermék DUPE változata, szóval kamu, hamis, másolat! Az eredeti ára kb 14ezer ft, én ezt az Aliexpressről kb 8 dollárért rendeltem, azaz kb 2400 ft volt.

Sok videót néztem róla a Youtubeon, és más high-end márkák másolatáról (nem ez az egyetlen amit rendeltem 😀 ) amik szinte megszólalásig hasonlítanak az eredetire, pár apró dologtól eltérve.

LÁSSUK A PALETTÁT: 6 színből álló, por állagú kontúr paletta világos bőrhöz.


Csomagolás: A paletta csomagolása kemény karton, mágneszárral működik egy-egy mágnessel mindkét oldalon. Szerintem praktikus, mert könnyen nyitható, és elég erősen zár, nem fog kinyílni csak úgy magától.

A doboza ugyan így néz ki, mint a paletta csomagolása, matt mindkettő, és a szöveg fényes rajta. Nekem nagyon tetszik, odavagyok a matt dolgokért amúgyis. Mindkettő hátoldalán megtalálhatóak a színek és annak elnevezéseik. A felső a dobozé, az alsó maga a palettáé.

A palettához kapunk egy útmutatót is a kontúrozáshoz.


A színek: Szuperek világos bőrhöz, egyedül a felső sorból azt a barackos árnyalatot nem tudom hova tenni, az majd jó lesz pirosítónak vagy nemtudom 😀

Felső sor a highlightok, balról jobbra: lucid, lyric, levitation
Alsó sor kontúr színek: sombre, shadowplay, subconscions

A pigmentáltságra szerintem nem panaszkodhatunk, kicsit porzik, de szerintem ez teljesen megbocsátható, mégiscsak egy másolatról van szó. Bár nem mintha felsőkategóriás sminktermékeknél nem fordul elő, hogy porzik 😀 Mivel ez a paletta világos bőrhöz készült és a színek hideg tónusúak, egyáltalán nem tűnnek sárgásnak a bőrön.

Szerintem jó dolgozni a színekkel, szépen összemoshatóak és könnyű elsatírozni is.


Leave a Reply

