Curaprox fekete fogkrém – Black is white

Sziasztok!

Nemtudom hallottatok-e már erről a hatalmas robbanásról, a FEKETE FOGKRÉMRŐL! Kaptam egy termékmintát a CURAPROX márkának a fogkréméből és gyermeki izgalommal szaladtam a fürdőbe kipróbalni! Hogy miért? Mert FEKETE! 😃 de most komolyan… kell ettől többet mondani? FEKETE!!! 😃

Na jó, hogy komolyan vegyük a témát, miért is olyan nagy szám ez a fekete fogkrém?


BLACK IS WHITE – fekete az új fehér!

Az orvosi aktív szénnek köszönhető a fekete szín, amely mágnesként vonzza magához a szennyeződéseket és elszíneződéseket, ezáltal “fehérítve” a fogakat. Jó hír ez azoknak, akik dohányoznak, szívesen fogyasztanak teát, kávét, bort, kólát, mert az aktív szén magába szívja az elszíneződést okozó részecskéket és eltávolítja azokat. Nem tartalmaz semmilyen kémiai fehérítő anyagot és szemcsét ami koptatná a fogzománcot, ezáltal teljesen biztonságos. Nemtudom Ti mennyire vagytok informáltak a témában, de kérlek titeket, hogy ne dőljetek be a fogfehérítéseknek. Olyan kémiai anyagokat tartalmaznak, amik roncsolják a fogzománcot, ezáltal elindítva a fogak romlását. Hiába reklámozzák és hírdetik hogy teljesen biztonságos és nem roncsolja a fogakat, ne dőljetek be neki. Szerintem ismerjük a reklámokat, nem minden arany ami fénylik, mindenki tapasztalhatta már hogy a valóságban nem úgy működnek a dolgok mint a reklámokban.

Két fajta létezik. A hatóanyaga ugyan az, az ízük különbözik. A fekete tubusosnak mentolosabb íze van, míg a fehér tubusosban gyengébb a mentol és kissé lime ízű.


Én egy fehéret kaptam, az ízére nincs panaszom, bár én jobbszeretem az intenzívebb, mentolosabb ízű fogkrémeket.

Személyes tapasztalatom: talán mintha! Mintha tényleg fehérebbnek tűnnének a fogaim! Én dohányzom és nem vetem meg se a kávét, se a bort, se a teát 😃 bár nekem alapjáraton sem sárgák a fogaim, lehet máson sokkal szembetűnőbb lehet a változás. Egy ismerősöm szerint neki sokkal fehérebb volt fogmosás után, szóval egy próbát megér annak aki nem szeretné alávetni magát egy fogfehérítő kezelésnek.

Az ára elég borsos, 90 ml 8-9000 ft, amihez jár egy fogkefe. Ez így elég soknak hangzik egy fogkrémért, de ebből elég egy borsószemnyi, nem kell végighúzni a fogkefénken. Ezt mindenki döntse el maga hogy megéri-e neki vagy sem 🙂 Gyógyszertárakban beszerezhető, valamint az interneten.

Írhatnék még egy kisebb regényt a fogkrémről, de a tájékoztató lapon rajta van minden tudnivaló a termékről, úgygondolom nincs értelme leírnom ugyan azt. 🙂


Leave a Reply

