Októberi kedvencek

Sziasztok!

Nos, már igencsak elmúlt október, így elhoztam nektek három terméket, amit szívesen használtam a hónapban.

Az első termék a Catrice Eye Brow Stylist szemöldökceruza lenne, amit igazság szerint nem októberben kezdtem el használni, de abszolút kedvencemmé vált, biztosan újraveszem! Három színben kapni, sajnos fogalmam sincs már hogy melyik árnyalatot vettem, mert mint látni igencsak a végét járja szegény, már a kupakot sem tudom rátenni, annyira picire le lett faragva 😀 Könnyen hegyezhető, nagyon szépen fog, nem krémes, de nem is túl kemény hogy nehezen lehessen vele dolgozni anélkül hogy ne karcolnánk végig vele a szemöldökünket 😀 Teljesen természetes szemöldöt lehet vele rajzolni, és kitölteni a hiányos részeket. Szőke leányzóknak sem lesz vele sötét a szemöldökük, én bátran ajánlom mindenkinek hogy próbálja ki aki még nem tette volna! Az ára azthiszem 900 ft körül mozog, szerintem abszolút megéri az árát!


A következő kedvencem a Rimmel Scandaleyes by Kate szempillaspirál lenne, a Kate Moss kollekcióból. Az eredeti ára kb 2000-2200 ft, én azthiszem akcióban vettem egy ezresért. Nagyon tetszik az a hullámos keféje, próbáltam már több ilyen fejű spirált, de nekem ez nyerte el legjobban a tetszésemet, szépen odaférek vele minden pillához. Eleinte rengeteg festéket vesz fel az ecset, és ahhoz képest hogy mióta használom, és természetesen napi szinten, még mindig nem fogyott el.


És végül az utolsó, egy tusfürdő! Imádom a Baba tusfürdőit, ez a fajta sem lehet kivétel! 🙂 A gyöngyvirág illatáért amúgyis odavagyok, és ezzel a viola párosítással pedig egy élmény a fürdés! 🙂

Leave a Reply

