Catrice High Glow Highlighter

Sziasztok!

Ha már volt szó a highlighterekről, akkor megmutatnék nektek egyet, amit birtokolok és jelenleg is használok. 🙂

A Catrice High Glow Mineral Highlighter egy égetett highlighter amely ásványokat és ultrafinom, fényvisszaverő pigmenteket tartalmaz. Finom, selymes textúrája van, kellően pigmentált. Egyszeri felvitellel egy halvány ragyogást érhetünk el, nem hivalkodó, bátran megállja a helyét hétköznapi viseletre. Könnyen építhető, így vigyáznunk kell vele, nehogy túlzásba essünk a mennyiséggel.


Egy kompakt kiszerelésben kapni, akár egy kőpúdert. Abszolút strapabíró a csomagolás, teljesen táskabarát, jól zár így nemkell félnünk hogy utazás alatt kinyílik a táskánkban vagy nesszeszerünkben. 8 gr-os kiszerelésben elérhető, ami szerintem elég lesz életem végéig, de lehet még az unokáimnak is. Mégis ki használ el ennyi highlightert? 😀

Nagyon szép, visszafogott barackos, pezsgős színe van, de nekem felvitelkor inkább ezüstösnek tűnik. Apróbb csillámszemeket tartalmaz, így nem árt egy kicsit vigyázni vele, nehogy úgy tűnjünk mint aki belefejelt egy csillámporos tégelybe vagy lepogyogott szemhéjpúdernek hasson az arccsontunkon. 😀


Próbáltam olyan képeket készíteni Nektek ami a valóságot próbálja tükrözni, de ezt egy highlighter esetében elég nehéz volt kivitelezni 😀 A kézfejemen egyszer-kétszer húztam át a színt.


Megtalálható drogériákban a Catrice állványokon, az ára 1700 ft kb, már nem emlékszem pontosan mennyiért vettem.

Leave a Reply

