Természetes szőrű ecsetek – Aliexpress

Sziasztok!

Rendeltem az Aliexpressről egy 7 db-os ecsetetkészletet, ami kifejezetten egy szemre való szett. Nagyon izgatott voltam miatta, mert eddig csak szintetikus szőrből készült ecseteim voltak, vannak amik jól működnek és vannak amik szinte használhatatlanok.

Na de nézzük is, miről van szó.

Az ecset nyele fából készült, ami egy JAF “márkajelzéssel” van ellátva 😀 Szerintem szép kis egyszerű, letisztult dizájnja van.


Az ecset szőre természetes póniszőrből készült, ami iszonyú puha! Még sosem fogtam ennyire puha szőrű ecsetet, meg is lepődtem hogy az aliexpressen kapni ilyet.

A szettben 5 egyforma, lapított fejű ecset található, különböző méretekben. Én nem fogom külön-külön megnevezni az ecseteket hogy mi mire való, mert úgyis mindenki arra használja amire neki a legjobban kényelmes, de azért betettem ide a képet ami az oldalon található, hátha valakit mégis érdekelne. Továbbá a szetthez tartozik egy ugyanígy lapított formájú, ferde fejű ecset és egy kúpos satírozó ecset.



Próbáltam olyan képeket készíteni, amiken látni az ecset szőreinek textúráját, minőségét, de őszintén szólva, amik az oldalon vannak képek, 100%osan a valóságot tükrözik. Azért próbálkoztam, mert én személy szerint jobban szeretek olyan képeket nézni egy adott termékről, amit a vásárló csinált, mert így méghitelesebb a történet. 🙂


És most halljuk az én véleményemet: 5/5! Amikor a kezemben fogtam a terméket, elvoltam tőle ájulva hogy mennyire jó minőségű, a szőre eszméletlen puha és ezekkel az ecsetekkel egy álom dolgozni és árnyékolni szemsminkünket! Kb. 4 dollárért lehet kapni, ami átszámítva kb 1200 ft. Az árát teljesen megérte, szerintem mindenki adjon neki egy esélyt, aki nem teheti meg hogy drágább ecsetekre ruházzon be, vagy esetleg csak kiszeretné próbálni! 🙂

Itt a link, akit érdekelne ez a szuper ecsetkészlet! 🙂

https://m.aliexpress.com/item/2033790342.html?aff_click_id=514622773dda4325b57c6cdab95756e2-1471987224174-01127-2u6jmaU&aff_platform=y

Leave a Reply

