Ősz inspirálta outfittek.

Sziasztok!

Így késő este jobb programot sem tudnék kitalálni, minthogy írjak Nektek egy posztot! Mint ahogyan az kiderült egy másik posztomból, hogy én oda vagyok ezért az időjárásért, nekem az ősz, a tél, a fagy a kedvencem! 😀 Ebből adódóan olvashattatok testápolóról, mely jól hidratálja a bőrötöket, ápoló ajakírról, mely megvéd titeket attól, hogy a szátok kicserepesedjen, na de mi a helyzet azzal, hogy ilyen szeszélyes időbe hogyan öltözködjünk? Mi lenne a megfelelő ruházat, illetve outfit? Erre most választ kaphattok. 3 darab általam inspirált outfit összeállítást hoztam el nektek, amelyek körülbelül ugyan azon koncepció alapjain futnak, és  melyek szerintem tökéletesen mutatnak, és a célnak is megfelelnek ebbe az őszi időbe,  és még egyszer kihangsúlyoznám, hogy ezek inspirációk, illetve ötletek! Természetesen ezeket az összeállításokat átformálhatjátok a ti ízléseteknek is megfelelőlen, plusz-mínusz termékeket, ruhadarabokat, illetve kiegészítőket  hozzáadva! Határ a csillagos ég! 🙂 Na de lássuk is az elsőt:

1.14642612_1415341395161981_1115233133_n

Elsőként elhoztam nektek ezt a kis egyszerű de nagyszerű szettet! A farmer egy alap darabként mutatkozik meg, általában az emberek 90%-a hord farmert a mindennapokra, mert mindennel lehet variálni, elegáns hatást is elérhetünk vele, de még is kényelmes. A felső ez esetben egy vastagabb, kötött felső, én személy szerint oda vagyok a kötött pulcsikért, szerintem nagyon “cukik”, már ha lehet így fogalmazni. 😀 Télen általában majdnem minden bolt velük van tele, és némelyik tényleg olyan jó anyagból van, nem abból a szúrósabb kötött anyagból, hogy alá öltözünk sem kell nagyon, mert épp elég melegséget adnak a testünknek.Hogyha már megtaláltuk a legmegfelelőbb, és legmelegebb, és legcukibb kötött pulcsit akkor már mást sem kell tennünk mint kiválasztunk egy kabátot, ami ez esetben egy félhosszú sima kabát, és hogy mégis feldobjuk valamivel az outfittet, hozzá tudunk viselni egy a pulcsihoz hozzátartozó színű sálat, kendőt, ami ez esetben bordó! 🙂 Cipőként egy magassarkú, platformos bőrcsizmát választottam, úgy gondolván, hogyha már kicsit visszafogottabb a szettünk, akkor ezt ellenezzük egy ütős kis csizmával, mert szerintem ilyenkor a bőr cipők a legelőnyösebbek, hiszen sok csapadék is eshet, és egy vászoncipő tisztítása eléggé macerás.

2.14642711_1415341391828648_1750771514_n

Második összeállításként elhoztam egy olyan szettet, mely inkább a fiatalabb korosztálynak kedvez. Én ezt a szettet egy sima hétköznapra tudom elképzelni, iskolába is akár tökéletes. A szaggatott farmer eléggé divatos, ám ha nincs alatta bélés, akkor ilyen időbe már igencsak szenvedés vele, hiszen már majdnem fagy közeli a hőmérséklet, így hát tudatosan választottam ebbe a szettbe olyat ami alatt természetesen van bélés. Felsőnek egy cuki, kislányos, Minnie-s felsőt hoztam el, melynek anyaga teljesen jó, pamut, pont megfelelő hőmérsékletet nyújt testünknek. Kabátnak választottam egy bőrkabátot, melynek ujja pamut, de én már olyanba is láttam aminek az ujja farmer volt. Szerintem ez a viselet elég vagány, és a célnak is megfelelő, mert biztosan így nem fáznánk már, és a bőr részről az eső is lepereg, igaz az ujja miatt félő, hogy a karunk elázna, de akkor kicserélhetjük egy tényleges bőrkabátra. Cipőnek példaként egy Air Max látható, persze ezt más sportcipővel is variálhatjuk! Kiegészítőként egy sima fekete, bőr táskát mutatok, mely mély zsebe miatt a tankönyveinknek, és a füzeteinknek is megfelelő helyet tud biztosítani, és vállunkra is könnyen feltehetjük nagyobb fülei miatt.

3.14657670_1415341405161980_83998635_n

Harmadikként elhoztam az eddigiekhez hasonló szettet, kicsit megspékelve egy még vagányabb stílussal, ami inkább a cipőre, illetve a kiegészítőre utal. Ez a bakancs igazán praktikus is lehet, amellett, hogyha tényleg valaki tudja is hordani, akkor annak az illetőnek nagyon jól állhat! Sajnos az én lábamon nem állnak jól az e fajta cipők, úgyhogy én csak irigylem azokat akiknek igen! 😀 A napszemüveg is jó kiegészítőként dukálhat, hiszen valamikor napközbe egészen vakítóan süt a nap. Kiegészítőként egy karkötőt hoztam el, ami színbe is, és stílusba is passzol a szetthez!

Még egyszer kihangsúlyoznám, hogy ezek az összeállítások majdnem egy sémán alapultak, az alap ruhadarabok majdnem mindenhol ugyan azok voltak, természetesen vannak akik másképpen öltözködnek, akár elegánsabban, akár visszafogottabban, pont ez a jó a divatban, az öltözködésben, hogy mindenki teljesen személyre szabottan választhatja ki az ő saját maga számára előnyös, praktikus, kényelmes ruhadarabokat, azzal megspékelve amivel csak szeretné! Ha szeretnétek más témán alapuló összeállítást is, akkor írjatok bátran, és remélem az e fajta blogbejegyzés is tetszeni fog Nektek, és talán ezzel is elindíthatunk valami újat a blogon, hogy minden évszakban tudjunk Nektek hasznos tanácsokat adni mindennel kapcsolatba.

Daisy

Leave a Reply

