Neutrogena-ápoló ajakír

Sziasztok. Így október eleje táján igencsak beköszöntött a rossz idő, jóval hamarabb lehűlt a hőmérséklet, mint ahogyan arra páran számítottunk volna. Ilyen időbe már gyakori kérdés az ajkak ápolása, hiszen ilyenkor kezdetét veszi a száj kicserepesedése, húzódása, egyszóval a kiszáradása, és néha igenis nagyon tud fájni ez az állapot. Én már ilyen időbe szívesen kezdem az ajkaim ápolását, egészen a tél végéig, hogy elkerüljem a kellemetlenséget. Ebből a célból kifolyólag számtalan ajakápolót kipróbáltam már, többek között a Labello-t, és abból a tégelyes változatot is, továbbá az Yves Rochertől egy vanília illatú ajakápolót is. A versenyt a mostani ajakápolómmal igen csak felvette a Himalaya, ugyanis a termékcsaládtól kettő ajakápolót is kipróbáltam (a kakaósat, és a herbálosat), és tényleg hatottak, az illatuk is tetszett, viszont amiért még is én személy szerint a Neutrogenát választottam, az az volt, hogy gyorsabban regenerálta az ajkaimat, és nekem jobban tetszik, ha egy kicsit zsírosabb a kelleténél, mert én a Himalayánál azt éreztem, hogy alig van az ajkamon a termékből, mert egyáltalán nem éreztem, hogy zsíros hatást keltene az ajkaimon. Persze ez az észrevétel egyáltalán nem negatív, hiszen az ajakápolásnál kinek mi jön be, ki mit szeret jobban. Szóval akár ez a poszt a Himalayáról kontra Neutrogenáról is szólhatott volna, de egy kicsivel nálam jobban nyerő a Neutrogena.

És akkor most kicsit bővebben a termékről. A Neutrogena ismerős lehet nektek a krémjeikről, amik szintén rettentően jól hidratálnak, így ebből indultam ki akkor is, amikor ajakbalzsamot kerestem. Külsőre sima fehér az ajakápoló, sőt színtelen is, szóval semmilyen színt nem ad az ajkainknak. Állaga közepesen zsíros, nekem tökéletes. Illata sokak szerint semleges, de nekem mégis valamiért nagyon tetszik. A száraz, és kicserepesedett ajkakat 1-2 napon belül helyre is hozza. Én is amikor már érzem, hogy kezd kiszáradni a szám, bekenem estére az ajkaim, és másnapra mintha nem is lett volna száraz. Úgyhogy én erre a termékre 10/10 pontot adnék.


Mivel régen volt poszt, így most bónuszként elhoztam egy vésztartalékos ajakápolómat is, amit akkor vetek be, ha már tényleg annyira száraz a szám, hogy sírni tudnék a fájdalomtól, vagy pedig olyan hideg van, hogy ide valami hatásosabb dolog kell, és ennek az ajakápolónak nem más a neve, mint: Carmex.

Biztosan sokan hallottatok már róla, hiszen mindenki csak dicséri. Felvitelkor az ajkunk elkezd bizseregni, és hűs mentolt érzünk a szánkon. Személy szerint én nagyon élvezem azt, hogy kicsit bizseregteti a szám. Árát tekintve kicsit borsos, viszont elég keveset felvinnünk az ajkunkra, mert állagát tekintve könnyen eltudjuk oszlatni a szánkon, így szerintem egyszer belehet rá ruházni. Szintén ezt a terméket is, mint ahogyan a fent említetteket is megtaláljátok bármely drogériában!

Utolsóként még annyit mondanék, hogy a fent említett termékek, amik nekem nem váltak be, azok nem ROSSZAK, és nem negatív értelembe emeltem ki őket, csak nekem, személy szerint nem használtak, viszont, mint például az Yves Rochertől más termék meg a kedvencem, és a legjobb. Szóval ez mindenkinek szíve joga, és mindenki úgyis a számára legjobb ajakápolót fogja választani, legyen az bármely termékcsalád! 🙂

Daisy

Leave a Reply

