Szeptemberi kedvencek

Sziasztok!

Mostani bejegyzésemmel megmutatnám nektek az aktuális kedvenceim. Nem tudom, hogy a későbbiekben lesz e olyan, hogy havonta megmutatjuk vagy beszámolunk e az akkori kedvenceinkről, és lesz is belőle egy poszt, vagy majd ha csak úgy összegyűl valahány termék, amit már használunk kis ideje, vagy régebb óta, és imádjuk és csak spontán írunk róla. Ez még majd alakul. 🙂

Na de lássuk is az én top 3 kedvencemet az elmúlt időszakból:

Elsőként elhoztam nektek az Inecto-tól egy kézkrémet. 90%-ban természetes összetevőkből van, és a bőrnek, és a körmöknek is egyaránt jó, táplálja őket. Nekem a hideg és a víz rettentően kitudja szárítani a bőröm, így szerettem volna egy olyan kézkrémet ami hamar beszívódik, jó az illata, és tényleg hatásos. Előző munkahelyemen kezdtem el használni, mert a víz mindig kiszárította a kezemet, másnapra rendbe is tette, elmulasztotta azt a kínos, szárazságérzetet a kezemen. Akkor tudtam, hogy ez a krém tényleg nagyon jó, de úgy voltam vele, hogy kivárom a hideget, a telet, mert hát a tél a kedvenc évszakom, és élvezem minden egyes percét amit fázással tölthetek (tudom ez egy kicsit betegen hangzik :D), így kesztyűt sem szívesen hordok, igaz annak dacára, hogy kiszokott a kezem száradni. Hál istennek a krém télen is bevált, így nagyon örülök ennek a terméknek, és biztos vagyok benne, hogyha kifogy, újra fogom vásárolni! 🙂 Drogériákban kapható, de egyaránt megtalálható a Tescoban is. Árát tekintve középkategóriás, de megéri, mert kevéssel is belehet érni. Egyébként az Inecto gyárt még samponokat, illetve hajra való olajakat, testápolót, és zuhanyzás közbeni krémet is (lehet a későbbiekben kísérletezni fogok más termékükkel is). Illatát nézve nekem a kókuszos termék van meg, de argános kiadásba is megtaláljátok őket!

14269806_1380103755352412_93834803_n

 

Második termékként bemutatnék egy Essence körömlakkot! Régen tetszett meg így szín, mint ez. Bármely alkalomhoz illő, mert elegáns, mégis mutatós, visszafogott, nekem az ilyen színek a kedvenceim. Két rétegbe vittem fel a körmeimre, szépen és egyenletesen fed, tartósságuk egész jó, mert házimunkát is végezve vele, plusz egyéb dolgok, amiknek körmeink kivannak téve, 1, másfél hetet kibír! Több Essence körömlakkom is volt már, így bátran tudom őket nektek ajánlani. Árnyalata: 36 dare it nude.

14256275_1380107665352021_1648564053_n

 

Éééés harmadikként, egyben utolsóként, és a mostani legeslegesleges legkedvencebb termékként bemutatnám ezt a  kétfázisú Garnier micellás vizet. A sminklemosó olajokkal, és az argánolajjal gazdagított összetétele által még a vízálló sminket is maradéktalanul lehozza, és segít minket megszabadítani a szennyeződésektől is. Minden használat előtt felrázandó, és leöblítést nem igényel. Bőrünk a használat után puha, és tiszta lesz, egyáltalán nem irritált, és nem ad olyan érzetet a bőrnek, mintha zsíros lenne. Minden bőrtípusra kiváló. Nekem személy szerint problémásabb a bőröm, jóval több figyelmet igényel, és végre ezzel a termékkel nem okoz gondot leszedni a napi sminket, hiszen utána nem lesz piros az arcom, és nem is szárítja ki. Napi használatra is alkalmas, bőrápolás gyanánt.

14218075_1380103752019079_1708576944_n

 

Daisy

 

 

 

Leave a Reply

