Avon Clear Skin Pore Penetrating fekete maszk TESZT

Sziasztok!

Biztosan mindenki hallott már erről az új őrületről, ami a fekete arcmaszk körül forog. Engem is vonzz a téma, ugyanis kit ne foglakoztatna, akinek problémás a bőre? Ez a lehúzható fekete maszk elméletileg kiszedi a pórusainkból a mitesszereket. Nagyon sok videót néztem erről a youtube-on, emberek százai mutatják be több, kevesebb sikerrel. Lehet házilag is elkészíteni és boltban vagy a neten is vásárolhatunk ilyet. Egy ismerősöm mondta, aki Avonozik, hogy az Avonnál is van ilyen. Személy szerint én nem vagyok oda a termékeikért, de azonnal rendeltem tőle egyet. Nos, azt nekem nem mondta hogy ez nem egy lehúzható maszk, én meg nem törődtem vele, csak akkor jött a felismerés mikor már kézhez kaptam. Na mondom mindegy, adok neki egy esélyt és kipróbálom.


Mit is ígér nekünk a termék?

Pórustisztító arcpakolás fekete ásványokkal 0,5% szalicilsavval. Ez a pórustisztító arcpakolás olyan olaj-felszívó ásványi anyagok keverékét tartalmazza, amelyek magukhoz vonzzák és hatékonyan távolítják el a pórusokat eltömítő olajokat. HASZNÁLATA: Vékony rétegben vidd fel fel arcodra és várj, míg a maszk fekete színe világos szürkévé változik. (10-15 perc). Amikor teljesen megszáradt, alaposan öblítsd le meleg vízzel és töröld szárazra arcod. Hetente 2-3 alkalommal használd.

A használati utasítást követve felvittem az arcpakolást. Mikor megláttam hogy szalicilsavat tartalmaz, kicsit elment a kedvem tőle mert nekem jó tapasztalatom még nem volt vele.


Egy közepesen sűrű állagú maszkról van szó, szépen kenhető, jó érzés a bőrre felvinni. Száradás után miután szürkévé változott, nagyon érdekes lesz a tapintása, olyan selymes, bársonyos érzete van ha hozzáérunk. Nagyon érdekes 😀


Száradás után érdekesen megrepedezik a maszk, csináltam egy pár közeli képet, látni hogy mintha a pórusokból felszínre hozta volna az olajat vagy a faggyút a bőrünkből. Mitesszert nem szedett ki (nemis tudom miért vártam ezt 😀 ), viszont nekem az arcomon ezek a “pöttyök” csak az orrom területén jelentkeztek, más területen egyáltalán nem, pedig az államon is kb ugyanannyi mitesszer található, mint az orrom környékén.


Lemosás után én személy szerint nem tapasztaltam semmiféle változást, nem lett se puhább, és nem éreztem tisztábbnak se a bőröm. A szalicilsav tartalom miatt pedig pirossá vált a bőröm és még órákkal később is meleg volt és égő érzést éreztem.

A Himalaya termékcsaládnak (Himalaya Herbals Neem Mask) van egy ilyen maszkja, ami ugyan ezeket ígéri mint ez a termék, sokkal kíméletesebb és hatékonyabb, nekem az nagyon bevált, jobban láthatóbb volt az eredménye és a bőröm textúrája is sokkal kellemesebb tapintású volt mint ezután a maszk után.

Összességében aztkell mondjam, hogy nekem ez a termék egyáltalán nem vált be, sőt, nekem ez felesleges pénzkidobás volt. A heti többszöri használatot viszont soknak tartom, mivel a problémás bőrűeknek köztudottan érzékeny a bőre és én nembiztos hogy kitenném a szalicilsavnak heti több alkalommal.

Nektek milyen tapasztalaitok vannak ezzel a maszkkal vagy a fekete lehúzhatóssal kapcsolatban?

Leave a Reply

