Hordozható, újratölthető mini parfümösüveg

Lehet nektek is gondot okoz csak úgy bedobni a táskátokba a parfümöt, mert féltek hogy nehogy baja essen, netán összetörjön. Nekem ez problémát okoz, hogy magammal vigyem, nembeszélve arról, hogy ha kistáska van nálam, nem akarom hogy feleslegesen foglalja a helyet egy nagyobb kiszerelésű parfümöm, és némelyiknek igencsak nehéz az üvege. Kisebb kiszerelést pedig nem óhajtok még pluszba venni belőle, DE! Megvan a megoldás! 😀

Az Aliexpressen rábukkantam erre a nagyon praktikus kis dologra, amibe 5 ml-t tehetünk kedvenc parfümünkből, és magunkkal vihetjük minden félelem nélkül.


Egyszerűen csak szétkell szedni a kis üvegcsét és áttenni belőle a parfümből. Én sajnos nemtaláltam más módját, minthogy belefújkáltam, de nemkell aggódni, kis ügyességgel egyáltalán nem lehet félrefújni, és pár fújás után meg is telik.


Nekem nagyon tetszik a dizájnja, mert így egyáltalán nemkell félnem hogy összetörik, nagyon praktikus, ráadásul nem nagyobb mint egy rúzsnak a mérete. Többféle színben is lehet kapni, biztosan fogok még rendelni ilyet más színekben is 🙂


Az ára kemény 1$, mobil applikációval pedig egy pár %-al olcsóbb. A linket itt találjátok ahol megtudjátok venni! 🙂

https://m.aliexpress.com/item/32323682364.html?aff_click_id=514622773dda4325b57c6cdab95756e2-1471967712955-04613-qbyZzJAI6&aff_platform=y

Leave a Reply

