Aliexpress lapos kabuki ecset

Sziasztok! 🙂

Nemtudom, ti hogy vagytok vele, de mi hatalmas Aliexpress rajongók vagyunk. (Rajongó? Ha lehet ilyet mondani 😀 ) Sokmindent szoktunk rendelni fillérekért, konkrétan így találtam rá a kedvenc alapozó ecsetemre is, amit szintén csak úgy bedobtam a kosaramba hogy “majd jó lesz valamire”. Az az ecset is hasonló, majd arról is készítek bejegyzést, de lássuk mi volt ma a postaládámban.

Egy megszokott kis bubis csomagban érkezik, az ecsetre pedig került egy ilyen védőcsomagolás, hogy az utazás közben ne sérüljön az ecset szőre.


Az ecset igazán egyszerű, nincs rajta semmilyen jelzés vagy különlegesség. Nekem tetszik mert letisztult, könnyű, és jó kézbe fogni is.


Az ecset szőre nagyon puha, nemtudom ti hogy vagytok vele de én használat előtt még imádom simizni és tapizni, annyira jó hozzáérni 😀 Elég tömött, bár rendeltem már az aliról tömöttebb szőrű ecsetet is, de azthiszem ennyi pénzért szerintem nem panaszkodhatunk.

Igaz, még nem próbáltam de nagy reményeket fűzök hozzá, szerintem nem lesz gond a használatával 🙂 Meg tényleg, ennyi pénzért szinte ajándék!

Az ecsetet 1,15$-ért tudjátok beszerezni az alábbi linken, ez átszámítva kb 320 ft-ba kerül.

http://www.aliexpress.com/item/1-PC-Pro-Women-Cosmetic-Brushes-Kabuki-Powder-Blush-Foundation-Face-Eye-Shadow-Flat-Top-Makeup/32525212698.html?spm=2114.13010608.0.87.hbtgwe

Leave a Reply

