Beauty UK paletta teszt! 1/2

Sziasztok! Mai bejegyzésemmel elindítanék egy mini sorozatot. A sorozat lényege az, hogy nemrégiben rendeltem egy palettát a Pink Pandától, ami a Beatuy UK névre hallgat, és ebben a posztban az első benyomásom írnám le a termékről, majd a későbbiekben, amikor már tesztelve volt picikét, illetve több sminket is elkészítettem belőle, utána írnék róla egy tényleges véleményt, hogy mennyire vált be, vagy esetleg miben csalódtam a terméket illetően.

Nos kezdjük is el. Első ránézésre meglepődtem nagyon, mert egy kis palettáról van szó. Igaz 10 db színt tartalmaz, de én akkor is nagyobb palettára gondoltam, bár ez a későbbiekben még előny is jelenthet, hiszen így utazásoknál praktikusabban eltudjuk tenni, vagy pedig a táskánkba is befér, ha napközbe szeretnénk igazítani sminkünkön. A színeket jellemezve igen különféle színekről van szó, a szürkés árnyalattól, a barnán át, a zöldig, talán ez is volt nekem benne a pozitív, amikor megláttam. A paletta tartalmaz 2 fehér színt is, aminek ránézésre ugyan olyan színe van, de közelebbről nézve még is eltér. Színeit elnézve az oldalon, igen pigmentáltak, és szerencsére ez élőben is átjött, hiszen első dolgom az volt, hogy a kezemre swatchokat csináltam. Úgyhogy már most elöljáróban ennyiről megtudlak titeket nyugtatni, hogy színeik pigmentáltak. (Persze kiemelném, hogy nyilván vannak pigmentáltabb paletták ennél a terméknél, de az árához, és a kategóriájához képest lenyűgöző, és tökéletes elégedett vagyok azzal, amit a színei nyújtanak.) 13941133_1352858711410250_1645005923_n                                                                                Pár swatch.

Tartósságukról még ugyan csak nem tudok véleményt mondani, azt majd a második sorozatban. Kíváncsi vagyok még egyelőre én is arra, hogy milyen sminkeket tudok majd kihozni a palettából. Természetesen a Beauty UK paletták más színekben is elérhetőek!!! A bohókás színes színeket tartalmazó palettától kezdve a tengerkék, illetve a kék más árnyalatain át, egészen a barna (nude) színekig. 13956764_1352665928096195_462246092_n                                                                                   Íme a paletta

Árát tekintve ez a paletta most 14%-os leértékeléssel kerül 1890 Ft-ba, normál áron pedig 2190 Ft.

Kicsi csalódásként említeném azt, hogy a kis tükör nem a nyitófelületen található, ami segíthetne nekünk a sminkünk elkészítésében, hanem ott, ahol a dupla végű ecsetet tették. Ezt még nem igazán tudtam hova tenni, de végül is ez nem egy akkora negatív dolog a palettát illetően. Előző soraimból tehát kitalálhattátok, hogy a palettához járt egy ecset is! Az ecset minőségéről még nem tudok mit mondani, mivel még nem teszteltem. 13933315_1352665938096194_974911382_n                                                                          Az ecset, ami hozzá jár

Ha valaki nem ismerné a Pink Panda nevű oldalt, az egy online rendelős oldal, amely sminktermékekkel foglalkozik, ebbe beleértve az ecseteket is, és mindenféle más dolgot is tartalmaz, ami a szépségápolással kapcsolatos. Bármilyen kérdésetek van, hétfőtől-péntekig 9 és 16 óra között az ügyfélszolgálat rendelkezésetekre áll. Áraikat tekintve egy középkategóriás oldalnak mondanám, hiszen nem túl drágák a termékeik, de nem is túl olcsóak. Viszont rendelkeznek nagyon sok akcióval, és sokszor lehet kapni meglepetés ajándékokat is a csomaghoz. Egyetlen egy negatív véleményem van az oldallal kapcsolatba, hogy a rendeléseknek van egy 3000 Ft-os limitje. Sajnos ez az oldal indulása óta így van, biztos erre meg van az okuk, ezt csak azért említettem, hogyha rendelnétek, akkor tudjátok, hogy 3000 Ft alatt nem tudtok. A csomag kiszállítása 2-3 munkanapon belül megtörténik, bár a megadott email címre folyamatosan kaptok arról tájékoztatást, hogy a csomagotokat átvették e már a futárok, és kb. mikor érkezik meg hozzátok! Az oldal megbízható, gyors, lessetek be hozzájuk! 🙂logo_fbDaisy

Leave a Reply

